länge sen

Nu var det ett bra tag sen jag skrev...ojojoj...har haft fullt upp me allt å inget alls =)
men en hel del saker har hänt, vissa saker ska jag dela med mig av å några ska jag stoppa djupt inom mig
å aldrig prata om =) haha...

men idag är en tråk dag, har just kommit hem från stallet å ska äta frukost, katterna ha skitit så¨de luktar dynga som
aldrig förr å nu vill dom kramas me...huvva =p hehe, skämt å sido...dagen lär väl vara lugn, glenn ska väl fortsätta
bygga åsså kaske vi ska hämta en garderob hos emin å erika idag...

tråkdag...åsså måste jag stäa på mitt jobb i eftermiddag me =( usch å fy....

ha de så ses vi ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo jag har packat med mig ett helt paket nästan. Jag vet ju inte hur länge man stannar efter snitt. Hur länge stannade ni på bb?

Ja, nu är det nära tills vi får lille skrutten. Jag är lite nervös, men tror att det kommer gå riktigt bra även fast jag blir snittad.

2009-04-22 @ 09:14:26
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Eva

Okej, men 4 dagar är ju inte så mycket;) Själv vill jag stanna tills jag kan amma. Tydligen är det svårare att få igång amningen när man blivit snittad. Märkligt..

Hur är det annars då?

2009-04-22 @ 19:10:59
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0