Jag är en tjejj!!

Nu har ja konstaterat att jag är en tjejj...lite grann iaf =) klarade av å ha andra kläder än mjukisar en hel vecka och det håller i sig fortfarande, typ ;) inte varja dag hela tiden men oftare än förut...
Så tji fick tomas tycker jag...jaa, så är de...

ikväll blir de riktigt tjejjigt me smink å parfym å grejjer för ikväll är de festar dax =) tjohoo...å då vet ni, då kryper
en riktigt feminin sida fram hos lilla manhaftiga/mjukisklädda sara minsann...jaa då, va kul vi ska ha =)

Å imorgon ska vi mest troligt flytta min häst på sommarbete hoppas ja, bara jag inte är för dålig bara efter kvällens bravader =P bruka kunna bli en hel del när eva är me, ja skyll på hon så känns de bättre för mig =p haha

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0