Vilken helg =)


Oj va roligt vi hade i lördags =) ja, tomas, eva, markus, glenn, fanny å adrian grillade å myste...trevligt värre ;) å självklart så var det jag tomas å eva som stod för alkoholintaget, hihi
Efter maten så blev det lite segt men efter några vinglas å cider så var det bortglömt =P
Vi drog en...eller flera ragg runt byn å hamnade sedan nere på campingen, dåligt drag där men ändock...vi tog oss längre än sist =D haha

Vidare så bad vi karro som skjutsa oss att lämna av oss på statoil så¨skulle vi gå hem till eva å äta lite kvällsfika (kl 1 på natten) på vägen så genade vi över therese å magnus tomt¨å blev upptäckta!!!
haha, ja trodde de va en tant som blivit sur på oss å skulle skälla men så var de söta therese som ville att vi skulle komma in en sväng där, sagt å gjort så gjorde vi de men blev inte allt för länge för ja höll å svälta ihjäl juh...

tog oss hem till eva efter några om och men, åt, lämnade eva å gick hem, the end =)

För övrig så flyttade vi min häst på söndagen, jag, erika, emin å göran...ja va inte dålig *skönt* då hade ja nog gjort på mig big time =P tog 1½ timme å få in hästen i transporten men sen gick de bra...tack så mycke snälla ni som hjälpte mig =)

adjö

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack för att ni tittade in det var riktigt trevligt :-) Synd bara att svea inte ville sova och att du var så hungrig ;-)

2009-06-16 @ 12:18:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0