Bara jobb

Ännu en dag me jobb, är väldigt lugnt...för lugnt nästan, ja mena jag har ju tid å sitta här å skriva =P
E väldigt tråkigt å bara sitta, tycker de ska komma nån å äta min frukost som ja så fint har dukat fram...

Idag fyll min lilla flicka 1 år =) va roligt, kan inte förstå att tiden gått så fort, tyckte hon va nygjord alldeles nyss ;)
Men nu bli hon ett...spännande

Han fan inge roligt å säga idag fast....nää ja ha nog bara tomt i huvveskalln idag =( pratade me min far igår förresten inte för att de e speciellt roligt å veta men de hände ju å man ska väl skriva va som händer i ens liv i en blogg va ja har förstått =) gud va ja gör många smilegubbar hela tiden...men de e bara för att ja tyck de se så trevligt ut me dom =) man bli glad helt enkelt

nä nu ska ja gå å göra nå annat, kanske kolla på blocket en sväng =P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0