Ja ska bli kändis

Jag har kommit på att här sitter jag på mitt vackra arsle varje dag å utför inget viktigt alls så varför inte bli kändis =)
kan ju inte vara allt för svårt verkar de som...har några olika inriktningar att välja mellan

1. bloggare: kan väl inte vara så svårt om en blondinbella å en kissie kan göra de ;) då kan en städtant me
göra de! ha

2. såpoperakändis: gifta mig rikt och blondera håret å dom största bekymren jag har är vilken färg jag ska ha
på mina rosor

3. programledare för något bisarr talkshow: prata om inget alls, klä mig konstigt, va snuskig å ta in andra kändisar
som får svara på pinsamma frågor


Lätt som en plätt så nu måste jag bara, förklara för glenn varför ja måste gifta mig rikt, blondera håret, blogga oftare å bäst och få någon att se mig och förstå att jag, städtanten, skulle klara av allt detta med kändisskap lätt som en plätt ;)

jag skulle bli succe, tro ni inte de?

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha.. jag längt ja me;) Nej tro inte det vart någon utgång i helgen. ha då inte hört något iaf:( Skull ni till åsele? Jag få ursäkta att ja inte hörde av mig igår, men det var lite jobbigt även efter begravningen.

2009-09-25 @ 10:52:10
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0